نازیتا نفس مامان نازیتا نفس مامان ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات کودکی نازیتا

دختر که داشته باشی

1393/5/4 0:54
نویسنده : مامان مهدیه
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یه دونه دختر مامان.خوبی خوشی سر حالی.بوس

بگم از دخمل مامان که چقدر خانمه .امروز غروب که من داشتم حیاط میشستم تو از روی بند لباسهاتو جمع کردی بردی تو اتاق و تا زدی و گذاشتی تو کشو لباسهات و بعد همه لباسها رو جمع کردم گفتم مامانی من برم حموم یه دوش کوچولو بگیرم لباسها رو تا میزنی قبول کردی و گفتی باشه راضیمحبتخوب دختر که داشته باشی یعنی همین یعنی عصای دست مامان .یعنی کمک مامان .یعنی همه زندگی مامان . یعنی دلگرمی مامان . یعنی همه امید مامان و.............دخترم چه خوب که هستی.

کلا علاقه خاصی به لباس تا زدن داری بچه تر که بودی همش میرفتی سر کشو لباسها همه رو بیرون میریختی باهاشون بازی میکردی و بهمشون میزدی و بعد همه رو مچاله میکردی تو کشو منم اینقده حرص میخوردم کچلالان هم همیشه لباسهای خودتو خودت تا میزنی و میزاری تو کشو.

 

این عکس مال چند روز پیش با هم رفته بودیم پارک که پامون تا به پارک رسید بارون گرفت تو هم اصلا" بازی نکردیغمگین و بعدش یه خورده رفتیم تو پاساژ دور زدیم و برای بابایی تیشرت خریدیم.

 

این در بیچاره شده سوژه عکاسیمونخندونک

 

بعد افطار بابایی ما رو برد کبابی.تو و بابایی بیشتر وقتها با هم میرین بابایی میگفت که بیچارش میکنی و جیبشو خالیخندهیه دور سفارش دادیم وخوردیم برای تو هم سه تا سیخ دل گرفتیم بابا که رفت حساب کنه گفتی باز هم میخام سه تا دیگه هم گرفتیم و خوردی نوش جونت .بقول بابایی جیبش باید برای تو خالی بشه دیگه البته اصلا" قابل دخترمو ندارهمحبتمحبتبوس

 

یه خانم و آقا کنار میز ما بودن تو که دیدی تنها هستن گفتی پس بچه اینا کجاست؟ خانمه شنید و خندش گرفت .من گفتم حتما بچه ندارن گفتی نه بچشونو گذاشتن خونه و خودشون اومدن.

 

 

 

وایییییییییییییییییییییی چقدر سفته فکر کنم نپختهچشمک

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

**مامان آزیتا**
4 مرداد 93 11:52
نوش جونت عزیزم
مامان آنیسا
4 مرداد 93 12:57
چه خوب که کمک مامانی میکنی دختر طلاچه ژستایی هم گرفته کنار درنوش جون عزیزم
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی خانمی
سولماز
4 مرداد 93 14:50
سلام نازیتای گل . چه دخملی ماشالله . . چه عکسای نازی مامانی ازش انداخته ..
مامان مهدیه
پاسخ
سلام به شما دوست عزیز
شيرين
4 مرداد 93 18:42
نوش جونت عزیزم چه خوبه بچه خودش بگه چی دوست داره بخوره
samira
5 مرداد 93 1:17
سلام آفرین به دختر خوب که کمک مامانش میکنه ببخشید من چون بیشتر با گوشیم میام توی وب یادم رفته بود لینکتون کنم ولی همیشه بهتون سر میزنم دختر گلمون رو ببوس
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی از حضور گرمتون
مامان خدیجه
5 مرداد 93 9:06
واقعا دختر عصای دست مامان هست ،نوش جونت عزیزم
مامان الهام
5 مرداد 93 20:45
آفرین به نازیتا جونم که به مامانش کمک میکنه میبوسمت عزیزم
مامان الهام
6 مرداد 93 14:37
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مامان فتانه
8 مرداد 93 11:18
همیشه به گشت...نوش جونت