نازیتا نفس مامان نازیتا نفس مامان ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات کودکی نازیتا

موندم چیکار کنم؟

1393/4/26 17:29
نویسنده : مامان مهدیه
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی و دختر گلم.

عزیزم یه چند وقتیه خیلی بد اخلاق شدی (یا به قول خودت بدلاخ) اصلا" حرفمو گوش نمیدی و بعضی وقتها لج بازی در حد المپیک با چند نفری که صحبت کردم میگن بچه ها تو این سن یه خورده حرف گوش نکن میشن اگر هم بعضی وقتها از کوره در برم عصبانی بشم سرت داد میزنم بعد میبینم تو هم تو بازیهات با عروسکهات همین برخورد رو میکنی و خیلی پشیمون میشم از این کارم .چند وقت پیش شیطنت کردی من هم عصبانی شدم دعوات کردم و چشمو که در آوردم میگی مامان چشات خیلی وحشتناکه اینقده خندم گرفت.خیلی از این بابت نگرانم نمیدونم چیکار کنم بعضی وقتها میگم حتما" من بلد نیستم بچه تربیت کنم خیلی دلم میخواد با یه روانشناس صحبت کنم ولی هنوز اقدام نکردم.

ولی خوب دخترم خصوصیات خوب هم داره تو کارهای خونه کمکم میکنه و خیلی تمیزه خودش که چیزی بخوره حتما دستهاشو میشوره و همیشه سلامشو میکنه.

عزیز دلم عروسکم تو هر جوری که باشی مامان عاشقته تمام تلاش من اینکه تو هر چه بهتر تربیت بشی تا توی آینده موفق باشی .

از شما دوستهای خوب میخام اگه راه حل یا چاره ای برام دارید بگید خوشحال میشم.

حالا هم یه چند تا از عکسهای این چند وقته رو میذارم.

 

 

 

 

 

 

چند روز پیش رفته بودم سر کمد و این کفشتو دیدم یاد بچگیت افتادم .این اولین کفش دخمل نازمه.

 

 

 

 

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان الهام
27 تیر 93 13:41
سلام خانومی عزیزم نگران نباش سندروم 2 سالگی هستش که تو این سن بچه ها لج باز میشن عزیز دلمو ببوس
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم فدات
مامان الهام
27 تیر 93 13:44
فکر کنم اشتباهی نوشتم 2 سالگی میخواستم بنویسم 3 سالگی سلنا از همین الان گاها باهام لج میکنه کارایی رو که نباید بکنه میکنه و مدام حین انجام کار میگه نه نه آخه من وقتی یه کار بد بکنه بهش میگم نه اونم از من یاد گرفته کار بد رو میکنه و هی میگه نه نه
مامان فتانه
27 تیر 93 16:34
همه بچه ها اینجوری میشن یک روز خوبن یک روز بد .ایلین که دقیقا اگه روزی من باهاش بد رفتار کنم اون روز به هیچ حرفم گوش نمیده ولی اگه حرفامو با عزیزم و اینا بهش بگم هرچی بگم گوش میده
خاله سانی
27 تیر 93 21:38
عکسات خیلی خوشگلن خاله جون
samira
29 تیر 93 0:23
سلام عزیزم چقدر تو عکساخوش تپیپ ونازی ماشاالله مامانش نگران نباش همه بچه ها توی یه سنی لجباز میشند شما تنها کاری که میکنی اینکه وقتی لج میکنه حواسش رو به یه چیز دیگه پرت کنی مثلا کلا بحث رو عوض کنی حال و هوا رو عوض کنی مطمئن باش که جواب میده
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی خانمی
مامان خدیجه
29 تیر 93 8:56
سلام خانوم اصلا نگران نباشيد چون نگار ما كلي لجباز شده بود با يك دكتراي روانشناس كه صحبت كردم گفتم از سن 3 سالگي كه معمولا تا 5 سالگي ممكن است ادامه پيدا كند طبيعي است بايد سعي كنيم در موقعيتهاي كه فكر مي كنيم كودك شروع به لجبازي مي كند قرارش ندهيم و زماني كه لجبازي بي مورد وادامه دار نشان مي دهد هيچ توجهي به كودك نكنيم و اگر شروع به گريه وزاري كرد مقابل يك آينه او را ببريم و به او بگوييد ببين دختر توي آينه چقدر زشت شده به او بگو مامانم از اين دختر خوشش نمياد و وقتي كه كودك با آرامش خواسته هاي خود را مي خواهد به او يادآوري كنيد كه من همچنين كودكي دوست دارم و يك جايزه كوچك براي او در نظر بگيريد من براي نگار بكار بردم جواب داد ان شاالله موفق باشيد
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم. بابت کمکت ممنونم
مامان خدیجه
30 تیر 93 14:03
سلام مامان مهدیه عزیز من جدیدا با وبلاگ مدرسه مامانها آشنا شدم وب خیلی خوبی هست توی این پستhttp://mamanschool.niniweblog.com/post1198.php نحوه برخورد با کودک لجباز را توضیح میدهد
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم از راهنمایتون
مامان النا
30 تیر 93 18:06
سلام خانومی. این از خصوصیات بچه ها تو این سن و ساله.دختر من هم تقریبآ همسن دختر شماست. اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان مهدیه
پاسخ
باعث افتخاره