نازیتا نفس مامان نازیتا نفس مامان ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات کودکی نازیتا

عکسهای نازدونه2

1393/4/19 12:36
نویسنده : مامان مهدیه
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جیگر مامان.اول میخواهم یه کم از کارهات و حرفهات برات بنویسم .

چند شب پیش اومده بودی روی تخت ما پیش من دراز کشیدی من هم بغلت کردمبغل به من گفتی ولم کن بغلم نکن انگار من شوهرشم منو میگی هنگیدمتعجب آخه تو یه ذره بچه اینا چیه که میگیسوال

گوشیمو میخاستم گفتم نازیتا برام میاری میگی من نمیتونم برو برای خودت یه دختر بخر بره برات بیارهبی حوصلهتعجبغمگین

داشتی بستنی میخوردی کاکائو رو نمیخوردی به من گفتی مامان تو بخور گفتم من روزه دارم نمیتونم میگی باسه چی گفتم چون روزه دارم نمیتونم چیزی بخورم میگی خوب منم روزه دارم ولی همه چیزو میخورمخندهقه قهه

عکسهای نازدونه مامان

این ژستهارو خودت میدی

 

 

 

 

 

 

پرنسس مامانی

 

 

 

 

 

این هم از دوچرخه جدیدی که خریدیم

 

 

 

راستی این هم از پای زخمیت اصلا" مواظب خودت نیستی و همش زمین میخوریگریه

بای بایبای بایبای بایمحبتمحبتمحبتبوسبوس(دوستت دارم اندازه یه دنیا)

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان هلیا
19 تیر 93 13:08
الهی فدای اون ژست های نازت ، دختره و یه عالمه ناز نازیتا جونم مواظب باش دیگه زخمی نشی باشه خاله جون
مامان مهدیه
پاسخ
آره دیگه. انشاالله هلیا جون بزرگ بشه از این ژستها بگیره براتون
مامان الهام
20 تیر 93 20:51
عسل خودمی خاله جون خیلیییییییییییییییییییییییی نازی خدا حفظت کنه
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی الهام جون
مامان زینب
20 تیر 93 21:40
سلام مامان عزیز لطفا بیا آخرین پستم را ببین .
مامان فتانه
21 تیر 93 10:45
ههههههههههههه مگه من شوهرشمدوچرخه نو مبارک
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی
**مامان آزیتا**
21 تیر 93 12:20
الهی عزیزم چرامواظب خودت نیستی خالهراستی دوچرختم مبارک باشه نازیتاجونم
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی خاله جون
آتیه مامان آوا
21 تیر 93 16:06
امان از این بلبل زبونی این بچه های امروزی من که دیگه کم آوردم جلوشون دو چرخه نو هم مبارک باشه خوشگل خانوم عکسا هم خیلی خوشگل بودند
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی خانمی شما لطف دارید
مامان بابای الیسا
23 تیر 93 15:05
عزیییییییییییییییییییییزم خوشگل خانم چه عکسهایی هم میگیری
بهارمامی غزل
24 تیر 93 2:14
عزیزم چه دختر نازی ...مثل اسمش ..خدا نگهدارش باشه ایشالا پاش هم زودتر خوب بشه ..امان از این دختر کوچولوهای شیطون
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی که بهمون سر زدید
خاله سانی
25 تیر 93 19:13
عزیزممممممم قربون اون ژستات خدا حفظش کنه دختر نازتونو
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم