نازیتا نفس مامان نازیتا نفس مامان ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات کودکی نازیتا

متفرقه

1393/7/10 14:16
نویسنده : مامان مهدیه
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترک ناز و شیطون خودمبوس

 

هر چی از شیطونیهات بگم بازم کمه.یه چند وقتی بود وقتی با هم میرفتیم جایی از پیشم دور میشدی و جا میخوردی تا من نبینمت و من که میترسیدم ترسوو دنبالت میگشتم ومیدیدم یه گوشه رفتی جا خوردی میگم چرا اینجایی من کلی دنبالت گشتم و ترسیدم با خنده میگی داشتم گم بشمخنده این هم یه جور بازیته مثلا" دوبار همچین بلایی سرم اوردی و کلی میترسیدم بار دوم که اومدم خونه کلی باهات صحبت کردم و تنبیه شدی و از شکر خدا دیگه این کارو نمیکنیآرامراضی

 

 

یه روز تو خونه نمیدونم سر چی گریه کردی بعد از چند دقیقه که خودتم یادت رفته بود ازم سوال میکنی مامان من گریه کردم ؟گفتم نه میگی پس چرا اشکم اینجاه(زیر چشات)گریه

 

 

یه روز که از مهد اوردم خونه کلی کار داشتم گفتم اوووووف خسته شدم  میگی میخواستی ساعت 2نیای دنبالم میخواستی ساعت 5 بیای منو میگی کلی خندیدمآخه الکی واسه خودت ساعت میگیخنده

 

 

این هم یه روز تو خونه داشتی بازی میکردی مثلا" مامان شدی و با  دخترت داشتی میرفتی بازارمحبتمحبت

 

 

 

 

این هم مال وقتیه که اومدم مهد دنبالت

 

 

یه روز هم رفتیم دور میدون معلم پارک

 

 

 

 

 

نازیتا و ایلین دارن ورزش میکننخنده

 

 

آماده شدی بریم کلاس زبانبوس

 

 

 

 

 

 

دخترک درس خون ما تو راه خوابش بردهخواب (چون صبح زود بیدار میشی میری مهد)

 

 

مربی زبان ازتون خواسته بود یه گربه بزرگ و ماهی کوچیک بکشین . این هم از هنر دختر جون تشویق

 

 

موفق باشی عزیزمبوسبوس

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

فاطمه
10 مهر 93 14:19
سلام مهدیه جون خوشحال میشم به منم یه سری بزنین
مامان مهدیه
پاسخ
به روی چشم عزیزم
نی نی عکس
10 مهر 93 15:37
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان فتانه
11 مهر 93 2:55
عکسات قشنگ شده شیطون خانم
مامان خدیجه
11 مهر 93 10:24
نازیتا جون عجب ماهی خوشگلی کشیدی آفرین دختر خوی
شیرین مامان شادلین
11 مهر 93 16:35
عزیزم دخمل بزرگی شدی میری مهد افرین دخملییی هنرمند چه نقاشی قشنگی کشیدی
مامان النا
11 مهر 93 17:31
چه حرفای بامزه ای زده این خانوم کوچولو. عکسها هم خیلی قشنگ بود.
مامانی هیما
12 مهر 93 8:55
قربونش اینقدر ناز لالا کرده ،عجب نقاشی قشنگی هم کشیده
خاله سانی
12 مهر 93 22:43
وای کلی خندیدم مخصوصا سر اینکه میگفت من گریه کردم چقدر با نمکه نازیتا اخییییی عزیزم ببین چجوری خوابش برده نازییییی..چه خوب که از الان اینقدر فعاله از من فعالتره بچگی
مامان آنیسا
14 مهر 93 14:24
فدای روسری پوشیدنت بشم من خیلی بهت می یاد عزیزم
مامان آنیسا
14 مهر 93 15:34
آفرین به خوشگل خانم چه خوب نقاشی کشیده