نازیتا نفس مامان نازیتا نفس مامان ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات کودکی نازیتا

یه دختر دارم شاه نداره

1393/2/23 14:12
نویسنده : مامان مهدیه
355 بازدید
اشتراک گذاری

پدرم یه دنیا دلم هواتو کرده

دخترم سلام. اهنگ یه دختر دارم شاه نداره رو تو وبلاگت برات  پخش

کردم به یاد بچگیهای خودم که همیشه آقاجون این آهنگو برام میخوند

بعد مدتها یه دفعه یاد این آهنگ افتادم و رفتم تو اینترنت سرچ کردم

اهنگو گرفتم دفعه اول که گوش دادم اینقدر گریه کردم که خودتم تعجب

کردی .

 حالا هم که روز پدر ولی من نمیتونم به پدرم تبریک بگم حاضرم هرچی

دارم بدم ولی یه لحظه همش یه لحظه ببینمش و بهترین آرزوم برای

پدرم اینه که ان شاالله جاش تو بهشت باشه

 




در کنارم روز و شب بیتاب بود/غافل از او چشم من در خواب بود

تاشدم بیدار و مشتاق پدر/او به خواب و چهرهاش در قاب بود

به یاد پدرم پدر شما و همه پدرهای به یاد ماندنی دسته گلی از حمد و صلوات تقدیمشان کنیم.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله مینا
23 اردیبهشت 93 23:54
عیدت مبارک عزیزم اخی الهی، ایشالا جای پدر مهربونت توی بهشت باشه مطمئنم همه حرفای قشنگت و دلتنگیاتو شنیده گله من
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی فدات بشم
مامان فتانه
24 اردیبهشت 93 21:11
انشالله که جاش توی بهشته و راحت
مامان مهدیه
پاسخ
انشاالله
مامان زری
30 اردیبهشت 93 7:02
خدا بیامرزه روحشون شاد