نازیتا نفس مامان نازیتا نفس مامان ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات کودکی نازیتا

بوی عیدی....

1393/12/24 14:32
نویسنده : مامان مهدیه
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دخترک 52 ماه من.

 

اینروزها حال و هوای عید داره و هوا خیلی خوب شده و دخترک من منتظر رسیدنه عید هست.

توی مهدتون لباس محلی پوشیدی و عکس گرفتی خیلی ناز شدی هر وقت آماده شد عکسشو میزارم.

 

بریم سراغ عکسها.....

 

این قاب عکس هنر دست دخترمه

 

 

 

 

تولد ایلین جون

 

 

 

 

عادت جدیدت اینه که با دایی میری مغازه و کتاب داستان ورنگ آمیزی و ... میخری و این هم خریدته

 

 

یه روز که واقعا" هوا عالی بود با فتانه وایلین جون رفتیم پارک وبعدش بستنی خوردیم

 

 

 

 

 

 

چند وقتیه همش میگفتی کی تولدمه .برام کیک تولد بگیرین ..من هم برات بساط تولد فراهم کردم

 

 

 

 

 

و در آخر آشپز باشی تازه از خواب بیدار شدهچشمک

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان خدیجه
25 اسفند 93 8:04
عيد را پيشاپيش بهتون تبريك ميگم اميدوارم سال خوبي داشته باشيد آفرين به نازيتا جون داري نون درست ميكني
مامان الهام
25 اسفند 93 15:40
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
مامان آنیسا
26 اسفند 93 8:27
چه قاب عکس خوشکلی افرین به مامان هنرمند
مینا
27 اسفند 93 21:19
سالي پر از اتفاقاي قشنگ و رنگارنگ ارزوميكنم ايشالا كه به هرچي ميخواين توسال جديد برسين نوروز پيشاپيش مبااااااارررررررررررركــــــــــ
مامان فتانه
28 اسفند 93 20:02
چه عکسای قشنگی...