نازیتا نفس مامان نازیتا نفس مامان ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات کودکی نازیتا

من و دخترم

1393/10/17 14:44
نویسنده : مامان مهدیه
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل زندگی مامانمحبتمحبتمحبت

 

دختر نازم میخام یخورده از احوالات اینروزهامون بگم .با اینکه تو زمستون اومدیم  ولی هوا واقعا عالیه هر روز که از مهد میای میگی یه جایی بریم منم تا جایی که بتونم میبرمت بیرون ولی اگه یه روز نتونم تا غروب لج میکنی که یه جایی بریم. نسبت به قبل خیلی خانم شدی با خودت تنهایی بازی میکنی البته یه خیلی دوست خیالی داری.

 

چند روز پیش داشتی نقاشی میکردی گفتی دارم خدا رو میکشم پرسیدم مگه خدا چه شکلیه میگی اینا اینجوریه من خدارو دیدم .

بعضی وقتها دیوار بوس میکنی میگی خدا اینجاست دارم خدارو بوس میکنم.فرشتهفرشته

 

خیلی علاقه به کتاب داستان داری هر وقت که بریم بیرون میگی برام کتاب داستان بخرین همشم تو خونه داری کتاب میخونی خیلی این کارتو دوست دارم برای همین برات زیاد کتاب میخرمآرامآرام

 

 

روزی که رفتیم پارک

 

 

 

 

 

نازیتا و امیر حسینگ(امیر حسین)

 

 

 

 

نازیتا وقتی خودشو آرایش میکنهخندهخنده

 

 

 

اینروزها بازیه نازیتا تو خونه با کلاه و کاپشنخندونک

 

 

 

 

این خمیر بازی از مهد هدیه گرفتی و داری بازی میکنی

 

 

 

 

و این هم حلزونی که تو مهد درست کردی

 

 

الهی قربون تو دختر هنرمندم بشممحبتمحبتبوسبوس

 

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله عاطفه
17 دی 93 16:30
سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
مامان فتانه
19 دی 93 18:13
افرین به این دختر هنرمند...چه عکسای قشنگی
مامانی هیما
22 دی 93 15:04
به به نازینا جون چه حلزونی درست کرده
مهدیه مامان تبسم
22 دی 93 18:33
سلام عزیزم. وای چقدر دخملمون خانم شده. خدا واستون نگه داره
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی دوست گلم
مامان منصوره
28 دی 93 11:54
وای عزیزم چه دختر نازی،وای از دست لباس پوشیدن ای بچه ها،النا که مدام لباس منو میپوشه،ببوس گل دختری رو
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 20:20
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان زری
10 اردیبهشت 94 23:53
سلام