نازیتا نفس مامان نازیتا نفس مامان ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات کودکی نازیتا

ماه رمضون 94

1394/4/29 17:02
نویسنده : مامان مهدیه
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

 

این ماه رمضون هم اومد و رفت با این تفاوت که امسال دختر من بزرگتر بود و متوجه میشد .تا سحر همپای من بیدار بودی بعضی شبها کنار من سحری میخوردی و فرداش تا ظهر میخوابیدیم خوابدیگه خانمی شدی برای خودت وقتی من میرفتم مسجد برای نماز لج نمیکردی و قبول میکردی خونه پیش بابایی بمونی بعضی روزها هم پیش میومد اصلا غذا نمیخوردی فقط اگه اب هم نمیخوردی انگار روزه بودی چشمک.خودت که میگفتی من روزه کله گنگشکی دارم  چشمکتازه به منم میگفتی مامان اب که غذا نیست اشکال نداره اب بخورخندونک

 

راستی کلاس نقاشی میبرمت اوایل زیاد علاقه نداشتی ولی الان دیگه دوست داری

 

 

 

 

 

 

جشن اخر سال مهد کودکجشنجشن

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی
29 تیر 94 22:30
افرین به این دختر ناز که روزه میگیره
مامان مهدیه
پاسخ
دست خودش بود اصلا غذانمیخورد ولی با اصرار من یه چیزی میخورد