نازیتا نفس مامان نازیتا نفس مامان ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات کودکی نازیتا

دخترم داداش میخواد

1394/2/21 14:29
نویسنده : مامان مهدیه
1,415 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به روی ماه دخترم .وسلام به دوستای عزیزم.

 

دختر قشنگ من چند روزی لج کرده که من داداش میخوام .داشتم غذا درست میکردم گفتم برو تو اتاقت بازی کن میگی من تنهام نمیرم بازی نمیکنم برام یه داداشی بخر من باهاش بازی کنم  .رفتی تو اتاقت درو میبندی با خودت صحبت میکردی و میگفتی اگه الان من داداش داشتم باهاش بازی میکردم بهش عروسک میدادم  براش کتاب میخوندم اگه بهم میگفت کتاب داستان بده من میگفتم چشب بهش میدادم من داشتم از پشت در گوش میدادم و صداتو ضبط کردم و بعد با بابایی گوش دادیم کلی خندیدیم .بهت میگه داداشی خوب نیست اذیتت میکنه و کتاباتو پاره میکنه میگی خوب پس دختر بخر گفتم شاید بیخیال بچه بشی ولی نشدیچشمک

هنوز هم یادت نرفت همه روز بهم میگی قرار بود یه بچه برام بخرین .هر روز از خواهر و برادر نداشتت صحبت میکنی دیروز بهم میگی بچه که خریدیم بزارش تو اتاق من بخوابه پیش شما نباشه گفتم باشهخسته

 

نازیتا جونم 4سال و 6ماهه

 

............................................................................................................

 

بریم سراغ عکسهای این چند روزه:

 

 

 

 

روز پدر شام رفته بودیم بیرون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان هلیا
21 اردیبهشت 94 23:51
خب مامانی راست ميگه دخترمون،یه داداشی بخرین دیگه داره دیر میشه هااااا. ماشاا... نازیتا جونم هم دیگه بزرگ شده هم بازی میخواد خب
مامان مهدیه
پاسخ
خوب باید در موردش فکر کنم
مامان آنیسا
22 اردیبهشت 94 8:08
خب راست میگه بچه مامانی زود باش دست به کار شو دیگه وقتشه واقعا اگه قصد دومی داری الان تفاوت سنی خوبیه دیگه بیشتر بشه به درد نازیتا جونم نمیخوره
مامان مهدیه
پاسخ
وای نه اصلا امادگیشو ندارم
مامان خدیجه
22 اردیبهشت 94 8:12
عزیزم بیچاره ها بچه ها این دوره زمان ما ماشاالله تعدادمون هم زیاد بود و هم روابط طوری بود که همه بچه های اقوام همیشه با هم بودند ولی فرزندای ما اکثر اوقات تنها هستند و همبازی هم ندارند نگار هم همیشه این حرفها را به ما میزنه ولی....
مامان منصوره
22 اردیبهشت 94 12:06
عززززیزم،وااای از دست این بچه ها که پیششون آدم کم میاره،روز پدر هم با تاخیر مبارک،ببوس گل دختریرو
مامان مهدیه
پاسخ
اره واقعا
مینا
23 اردیبهشت 94 14:37
اخييييييييي عزيزم خب نازيتاجونم داداش ميخواد ديگه بخرين واسش خووووووووو
مامان الهام
23 اردیبهشت 94 20:32
جونم نازیتای شیرین زبون و خوشگلم
مامان فتانه
23 اردیبهشت 94 22:28
خوب راست میگه نازیتا بیار براااااش
مامان مهدیه
پاسخ
اره
samira
25 اردیبهشت 94 0:33
سلام عزیزم باران هم از من این خواسته رو داره با این تفاوت که خواهر میخواد
مامان مهدیه
پاسخ
سلام .خوب حقم دارن
فائزه
3 خرداد 94 13:59
بهتر داداش نخری چون من داداش دارم که 7 سالشه منم 12ونیم سالمه به مامانم میگم ابجی میخوام ولی میگه من دیگه نمیتونم کمرم درد میکنه ولی یه ذره امید برام میونده اونم گفت که این دفعه باید تیز هوشانقبول شی خودم نمونه دولتی قبول شدم.
مامان امیر حسین
6 خرداد 94 23:36
سلام خاله.خواهش میکنم به من رای بدین.کد 13 رو به 1000891010 ارسال کنید.ممنون میشیم از لطفتون.
**AZITA**
15 خرداد 94 14:31
عزیزم خب راست میگه دیگه فدات شم عزیزمه ازطرف من بوسش کن
مامان مهدیه
پاسخ
سلام .شما هم هانیه جونو ببوس دلمون براش تنگ شده
**مامان ازیتا**
20 خرداد 94 11:19
سلام مهدیه جون.نمی دونم چرارمزوبلاگومیزنم بازنمی کنه کلافه شدم .تازه اومده بودم آپ کنمانمی دونم چرااینجوری شد
مامان مهدیه
پاسخ
سلام. شاید اشتباه میزنی